sâmbătă, 27 aprilie 2013

Încerc să mă mint

Dacă m-ar pune cineva să aleg tricoul preferat să știi că n-ar fi din dulapul meu, ar fi din al tău, aș alege tricoul acela alb care stă atât de bine pe tine, care te face să arăți mult mai bine. Știi tu, îți iubesc tricoul acela, pur și simplu e tricoul care ți se potrivește cel mai bine. Știi tu.. tricoul pe care l-ai avut miercuri.
Ți-aș fi spus cât de bine îți stă în el, dar mi-a fost teamă.. teamă să nu te îndepărtezi și mai mult de mine, căci am greșit când ți-am cerut să rămânem prieteni; două persoane care s-au iubit nu pot rămâne prieteni, iar eu te-am iubit și știu că și tu m-ai iubit, în modul tău ciudat ai făcut-o.
Am început să număr zilele până la ziua ta, ziua în care mi-ar plăcea să-ți fiu alături și să te trezesc cântându-ți la mulți ani, chiar dacă vocea nu mă prea ajută; ziua în care ți-aș face un tort de ciocolată pentru că-ți place atât de mult. Dar nu voi fi alături de tine, anul acesta nici măcar nu te voi putea îmbrățișa pentru că  ți-am promis ceva și nu m-am ținut de promisiune. Sunt defectă, chiar dacă tu mi-ai spus că nimeni nu e defect pentru că nimeni nu e perfect. 
Nu pot să mă prefac că nu te mai iubesc, nu pot să rămân prietena ta și să nu-ți pomenesc deloc de trecut, îmi pare rău, dar am greșit atunci când am promis asta. Trebuia să mă  gândesc mai bine, dar atunci când ai ocazia să spui „da” apropierii de persoana iubită nu te mai gândești la urmări; eu nu m-am gândit și am greșit. 



Uită de mine și voi uita de tine, prefă-te că nu mă vezi, iar eu la rândul meu nu te voi vedea. Spune tuturor că m-ai uitat, iar eu voi răspunde cu un zâmbet larg întrebărilor despre tine. Nu-mi trimite mesaj de ziua mea, iar eu mă voi preface că am uitat de ziua ta. Uită ce înseamnă ziua de 14 din fiecare lună, iar eu în acea zi dacă te voi vedea îți voi zâmbi indiferentă.
Hai să ne prefacem că nu mai simțim nimic unul pentru celălalt și la un moment dat poate că acesta va fi adevărul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu