duminică, 28 aprilie 2013

Te folosesc



Aveam nevoie de o persoană cu suflet gol, o persoană care se simte bine pentu câteva ore, apoi uită de toate „povestea” aia, aveam nevoie de o persoană de care să mă folosesc, iar tu ai fost persoana potrivită pentru asta. M-am folosit de tine, te-am căutat de fiecare dată când am avut nevoie de niște brațe în jurul corpului meu, de niște buze care să le facă pe ale mele să tacă și de niște mângâieri care să-mi alunge lacrimile; aveam nevoie de persoana care să mă iubească o noapte întreagă, după care să uite și cum mă cheamă. Mult timp m-am gândit la tine ca fiind persoana perfectă pentru așa ceva, dar am greșit; ție nu ți-a ajuns o noapte, nu ți-a ajuns să vorbim câteva ore în alte nopți, nu ai fost de acord să te folosesc când am nevoie și apoi să te arunc într-un colț. Tu îți doreai altceva de la mine, poate că-ți doreai fiecare părticică de mine, poate că-ți doreai să te iubesc așa cum n-am mai făcut-o până atunci, și știi ce ? Cred că ți-a ieșit, cred că m-ai făcut să te iubesc, deși nu cred că sunt capabilă de asemenea sentimente. Știi ce cred despre mine ? Că nu-s făcută pentru iubire, mie îmi place să mă folosesc de persoane, doar pentru că cineva m-a rănit mult prea mult în trecut. Îmi pare rău că m-am folosit de tine, că te-am făcut să crezi că sunt a ta, când de fapt sunt a nimănui.

N-am nevoie de atingerile tale, nici măcar de toate discuțiile alea prostești pe care le avem după ce am obosit să ne „iubim”, n-am nevoie de nimic de la tine pentru că nu te iubesc , eu te folosesc. Și știi asta, de ce ești atât de fraier , de ce îmi permiți ? Shh, nu mă minți că mă iubești, nu te voi crede; nu mai pot crede în astfel de sentimente.

Și nu-ți voi scrie niciodată un bilețel drăguț înainte de a pleca din patul tău, nu-ți voi lăsa scris pe oglindă cu ruj „Te iubesc”, eu sunt în stare doar de un „Te folosesc” și să știi că ești norocos că primești măcar atât din partea mea.



Eu nu merit iubire, sunt mult prea defectă pentru asemenea sentimente.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu