marți, 2 aprilie 2013

Iubire și ură

Vrei să auzi adevărul, vrei să auzi ce simt ? Mă simt ca o idioată când vine vorba despre tine, și nu e pentru că știu că ție nu-ți mai pasă, sau cel puțin așa vrei să pară, ci pentru că mă privești în modul în care o faci, pentru salutul ăla banal însoțit de zâmbetul tău care mă face să sar o oră după ce m-ai salutat. Te urăsc pentru că nu pot să-ți spun toate astea în față pentru că mi-e teamă să nu râzi , să nu-ți bați joc. Mi-e teamă că pentru tine sunt doar un joc și de fiecare dată treci la alt nivel .. și încerci să-l treci de câte ori este nevoie. Te urăsc pentru că am ajuns să fiu o scorpie doar ca să te fac să suferi măcar puțin, să simți măcar pe jumătate ce simt eu și nu reușesc pentru că tu nu simți ce simt eu, pentru că sentimentele mele au fost aceleași mereu, ale tale nu . După ce-ți mărturisesc ce simt , după ce îți spun că nu cred că te-ar face ceva să mă iubești îmi „transmiți” printr-o melodie pe facebook că „And it really makes me wonder if I ever gave a fuck about you [...] yeah, so this is goodbye” . Bravo ! N-ai tupeul nici măcar să-mi mai răspunzi la mesaj și să-mi spui asta . N-ai pic de curaj să mă privești în ochi, fugi , te ascunzi și cel mai rău : în același timp mă cauți cu privirea  în fiecare loc în care știi că m-ai putea găsi. Sunt o scorpie, da sunt .. pentru că încerc să te fac gelos cu altcineva , dar tot pe mine mă rănesc, nu pe altcineva. Îmi fac rău căutând mereu modalități de a te vedea, de a sta aproape de tine. Mi-e dor de tine , te iubesc și în același timp te și urăsc !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu