vineri, 29 martie 2013

Încă o dorință

Cineva mi-a spus mai demult să am am grijă ce-mi doresc că s-ar putea să se îndeplinească dorința mea. Pe atunci spuneam că bine ar fi să se întâmple așa și nu am acordat nicio importanță acelei afirmații, în schimb astăzi am ajuns la concluzia că , într-adevăr, trebuie să ai grijă ce-ți dorești.
Mi-am dorit din toată inima să fie totul ca înainte măcar pentru câteva ore, mi-am dorit să-l am aproape chiar și pentru mai puțin de oră, să fie totul ca înainte asta mi-am dorit atât de mult, repetam asta convinsă, însă acum.. lucrurile nu mai stau deloc așa. Totul s-a schimbat, până și dorințele mele. Oare dacă îmi doresc din nou să fie totul ca înainte , dar de data aceasta pentru totdeauna, se va întâmpla ?

A fost totul aproape perfect. Noapte. Lumina stinsă, singură în pat gândindu-mă la el, când deodată telefonul îmi luminează și repetă aceleași versuri pe care le ascult de mai bine de un an. Fără prea multă tragere de inimă mă ridic din pat, somnoroasă și curioasă de ceea ce ascundea melodia telefonului meu, știam că este un mesaj. L-am citit aproape fără să respir, era de la EL și era...era cel mai drăguț mesaj pe care îl primisem în ultima vreme, mai bine zis.. cel mai drăguț mesaj primit de la el de când ne-am .. despărțit.
Pentru trei ore totul a fost ca înainte, aceleași glume, aceleași discuții lipsite de vreun sens, până când am ajuns la subiectul ... „noi” , aici s-a sfârșit totul, ca de fiecare dată, „oboseala” și-a făcut apariția, iar discuția a fost întreruptă de vise, vise care nu mai erau dorite, nu îl mai voiam doar în visele mele. Știam că încă mă mai iubește.. dar atunci de ce nu suntem împreună, de ce nu luptăm pentru ceea ce-a mai rămas ? De ce .. nu se poate rezolva totul ?!


De ce , de ce și iar de ce .. iar acum stau și aștept încă un mesaj, încă ceva.. ceva care să-mi demonstreze că nu e totul pierdut, că nu am fost din nou o fraieră care și-a făcut iluzii prea repede, care a visat din nou cu ochii deschiși.. pentru că mi-am dorit să fie totul ca înainte.. și a fost pentru câteva ore.. iar acum îmi doresc asta pentru totdeauna. Uneori chiar mi-aș dori ca toate dorințele noastre să se îndeplinească.


Și știu că am zis că vreau să o iau de la capăt, să fie totul.. diferit, dar nu pot să renunț la sentimentele mele. Probabil că par o persoană extrem de tristă, care suferă rău de tot din dragoste, dar nu e chiar așa. Sunt destul de veselă, zâmbetul nu-mi lipsește aproape niciodată, iar glumele fac parte din mine pur și simplu. Dar când sunt doar eu, în fața calculatorului îmi vine să scriu despre toate sentimentele astea care se strâng în interiorul meu pentru că am nevoie să mă descarc și eu, așa cum o fac toți, problema e că nu mai am încredere în nimeni, de-aia o fac aici. Pe viitor voi încerca să las la o parte tristețea care mă cuprinde în momentele în care sunt singură și să scriu despre lucuri vesele.

2 comentarii:

  1. Pai de aceea suntem noi aici , sa ai incredere in noi . Stii, asa e de fiecare data , o relatie intreruta nu va mai fi niciodata la fel pentru ca asa stau lucrurile si randuielile pe aceasta lume. Scrie oricand si despre orice , sufletele de aici sunt in aceeasi situatie , a singuratatii si a neincrederii , scrisul este pentru povestit .
    Si inca ceva , scuza-ma , ai cumva cont pe tumblr , pentru ca poza ta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc pentru cuvintele tale.
      Despre poză.. nu e a mea , am evitat să pun o poză cu mine , așa că am luat una care-mi place de pe net.. deci nu, nu am cont pe tumblr.

      Ștergere