joi, 20 iunie 2013

Pentru el.

Nu cred că ți-am spus vreodată cât de mult însemni pentru mine, mi-a fost teamă că voi strica relația pe care o avem, frumoasa noastră relație de prietenie. Mi-a fost frică, am crezut că te voi pierde. Nu ți-am spus niciodată cât de mult mi-a plăcut să dansez cu tine, căci știai atât de bine să mă conduci, iar pașii noștri se potriveau perfect. Împreună eram perechea perfectă, eram cei după care se uitau toți, iar noi doi eram cei doi parteneri care s-ar fi potrivit, dar nu a fost nimic între ei. Am primit laude cu zâmbetul pe buze, am râs la fiecare comentariu care ne-ar fi făcut normal să roșim, ne-am ținut de mână în momentele grele și ne-am îmbrățișat când am fost foarte fericiți sau când unul dintre noi avea o problemă. Am fost în primul rând cei mai buni prieteni și drumurile ni s-au întâlnit mereu. Însă n-am avut niciodată curajul să-ți vorbesc despre adevăratele mele sentimente, chiar dacă de fiecare dată când te îmbrățișam îmi doream să nu-ți mai dau drumul. M-am amăgit cu alte povești, majoritatea inventate chiar de mine, m-am amăgit cu sentimentele altor băieți, când de fapt aveam nevoie doar de tine.
 Sunt multe feluri de a iubi și nu știu ce fel de iubire e cea pe care o simt pentru tine, dar știu că începe să-mi scape de sub control și nu știu dacă mă voi putea stăpâni 3 zile în care voi fi atât de aproape de tine să nu-ți spun că .. ei bine, te iubesc.
 Dar dacă vom dansa din nou, într-o seară, voi fi în stare să-ți spun tot.. chiar dacă asta înseamnă să te pierd. Până la urmă.. am pierdut atât de multe.. câteodată trebuie să riscăm.. chiar tu mi-ai spus asta. Risc.. pentru tine, pentru prima dată.
 Pentru A. , de la A.
(Chiar și numele noastre se potrivesc..)

2 comentarii: