marți, 18 iunie 2013

Pierdut

Prea multe jocuri stupide de-a iubirea.
Ai golit prea multe pahare și odată cu ele ți-ai dezgolit sufletul, ai fumat prea multe țigări, care ți-au făcut ochii să sece, ai îmbrățișat prea multe trupuri încercând să găsești un singur parfum, te-ai simțit pierdut în locul în care altă dată erai tu, adevăratul tu.
Te simți pierdut chiar și în momentul acesta pentru că parfumul ei nu-l folosește nicio altă „ea”, degeaba îl cauți disperat în toate femeile care ți se apropie, degeaba încerci să ți-o scoți din cap, pentru că ea nu e doar în capul tău, e în inima ta și de-acolo n-ai cum s-o scoți.
Te privesc de o săptămână în fiecare dimineață, pari din ce în ce mai obosit, ai cearcăne tot mai adânci, cafeaua o bei din ce în ce mai des și pofta de mâncare ți-a dispărut. Pari rănit, sau poate că nu e acesta cel mai bun cuvânt. Mie mi-e bine, mai bine decât credeam că-mi va fi. Mi-e bine să te am așa aproape, dar nu vreau mai mult, acum nu mai vreau. E greu să-mi explic toate astea chiar și mie, dar poate că.. poate că în sfârșit am reușit ceea ce mi-am dorit atât de mult. Îmi pare rău doar că te văd în starea asta și știu că eu sunt cea care ți-o provoacă, simt asta, citesc asta în ochii tăi.
Te-am iubit, dar n-a fost suficient. Aș vrea să-ți fie și ție bine acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu