joi, 2 mai 2013

Cât tu dormi..

„Nu-mi pasă că m-a mințit din nou, o iubesc și nu pot să nu o mai fac; mi-e imposibil. Nu mă deranjează că fuge de lângă mine doar pentru a explora și altceva, când știu că tot la mine se întoarce, știi.. cred că și ea mă iubește, chiar dacă nu mi-o mai spune, chiar dacă nu mi-a mai spus asta de mai bine de un an. Știu că mă iubește, văd asta în ochii ei când îi e frică de ceva și mă imploră din priviri să rămân, simt asta de fiecare dată când o îmbrățișez, iar bătăile inimii ei îmi cutremură corpul.”

Nu credeam că ești capabil de așa ceva, n-aș fi crezut niciodată că... tu chiar mă iubești. Și o faci, dar eu nu mă pot schimba, chiar nu pot să fac asta și nici măcar nu-mi doresc prea tare. Mă întorc de fiecare dată la tine pentru că mă simt în siguranță, pentru că atunci când tună și fulgeră țin ochii închiși în timp ce te sărut și nu îmi mai dau seama de ceea ce se întâmplă în jurul meu. Îmi place să mă mișc leneșă prin casă, iar tu să mă întrebi dacă se poate mai repede, știu că-ți place să mă privești și mai știu și că ți-a plăcut ieri când am venit fără să te sun și ți-am propus să mă lași să-ți fac curățenie, știu cât de mult îți displace să faci asta, m-ai privit fără să faci altceva, m-ai privit cu sufletul la gură când îți ștergeam geamurile și îmi spuneai din când în când să am grijă. Știu că ți-a plăcut aseară când m-am cuibărit în brațele tale și nu te-am lăsat să te uiți la meci. Și mai știu și că azi-dimineață când te-ai trezit ai fost dezamăgit, dezamăgit că n-ai găsit nici măcar un bilețel, nici măcar micul-dejun pregătit, nici măcar o cafea proaspăt făcută, doar cămașa ta în care am dormit aranjată atent pe scaun. 
Cred că m-am obișnuit să plec de lângă tine înainte să te fac să crezi că am putea avea o relație normală.. pentru că eu nu sunt în stare de așa ceva. Mie nu-mi place „normalul” .
Nu-ți promit nimic, dar astăzi am făcut niște cumpărături, m-am gândit chiar să vin să le aduc la tine, poate că ți-ar fi plăcut să-ți gătesc, dar.. m-am gândit mai bine și deseară voi pleca acasă, mă voi întoarce în orășelul de unde am plecat și să nu-ți fie dor de mine, mă voi întoarce curând..

P.S: Să nu te superi prea tare pe mine că în timp ce dormeai, eu ți-am căutat prin calculator și am citit tot ce ai scris de mine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu