miercuri, 29 mai 2013

În doar trei zile..

Cred că aș avea multe de spus, dar prea puțin timp pentru a o face. În ultimele zile mi-a fost bine, de fapt mi-a fost cât de bine s-a putut după alte iluzii călcate în picioare, după alte promisiuni încălcate. Am înțeles în sfârșit că sunt cuvinte care pur și simplu nu au nicio valoare dacă nu sunt și demonstrate. Am înțeles că nu se merită să te reîntorci de nenumărate ori în trecut pentru că știi prea bine care este sfârșitul poveștii, oricât de mult ai încerca să te minți că se poate schimba.
Sfârșitul se poate schimba doar dacă începi o nouă poveste, dacă o iei din nou e la 0. Poate că e prea repede să o spun, dar mă simt bine așa cum sunt acum. Mi-am dat seama că foarte mult timp se scurgea total aiurea doar stând pe facebook în fiecare zi. Acum, intru doar seara și nu stau nici măcar o oră, oricum dacă ar fi ceva important ce ar trebui să știu, mi-ar spune cineva în față, nu ar trebui să citesc comentarii sau să-mi dau seama din poze. Adevărul este că dependența de facebook sau orice altă rețea de socializare ne împiedică mintea să se dezvolte, să ne ajute în activitățile pe care vrem să le facem. Concentrarea nu mai poate fi atinsă pentru că în gândul nostru nu mai există altceva decât „Să văd cine ce a mai postat.” și deși știm că nu e nimic nou, dăm refresh de prea multe ori, că doar-doar vom afla ceva interesant.
Astăzi am zâmbit, pentru prima dată după trei zile. Toată lumea și-a dat seama că nu sunt în regulă, dar îmi revin, încet-încet îmi revin. De data aceasta voi fi bine, mai bine ca niciodată.
Slavă Domnului, că mi-am găsit liniștea pe care o căutam de atâta timp și puterea de a spune „nu” toate lucrurilor nocive. Sper să am în continuare forța necesară pentru a-mi realiza toate visele, căci sunt numeroase.
Aș mai avea multe de zis, dar am prea multe de făcut încât voi găsi altă dată timpul necesar de a vorbi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu