duminică, 26 mai 2013

Revenire.

Eram sigură că așa se va întâmpla, eram sigură că picioarele mele goale vor face prea mult zgomot pe podeaua rece a camerei în timp ce lacrimile-mi sunt la un pas de eliberare. Eram sigură că vei pleca fără să-mi dai vreo explicație, singurele tale cuvinte fiind „Nu merge”. Nu, pentru tine nu am fost niciodată destul de bună, poate că așa a fost să fie, poate că îți dorești mai mult decât o sentimentalistă, poate că tu-ți dorești femeia care să se dezbrace în fața ta de haine, nu de sentimente, măști, vise și iluzii. Poate că n-am știut niciodată să-ți arăt cine sunt cu adevărat, sau poate că n-am fost niciodată suficient de bună pentru tine. Sau poate că tu n-ai fost cel care trebuie să-mi fie alături, dar dacă nu ești tu, eu nu vreau pe altcineva. Nu vreau să dau vina pe tine, dar „datorită” ție inima mea nu va mai fi ruptă-n mii de bucăți, nu vor mai exista nopți în care voi plânge, nu, toate aceste capitole sunt închise. Pentru totdeauna.
Sunt furioasă și poate că voi regreta decizia pe care am luat-o, dar de data aceasta nu voi mai da înapoi. Nu voi mai fi fraiera care oferă dragoste acolo unde găsește doar gunoi, nu voi mai fi cea care zâmbește absent sperând că te va vedea. Voi fi din nou cum eram înainte să te întâlnesc. Salută scorpia din mine, ai făcut în așa fel încât a revenit. Dar ferește-te de ea, căci cândva te-a iubit mai mult decât s-a iubit pe ea. Să-ți fie frică de ea, căci dacă va vrea să te facă să suferi, se va apropia de tine, te va îmbrățișa și-ți va smulge inima din piept, o va strânge în mâinile ei mici și albe și o va arunca apoi pe jos pentru a o călca în picioare.

Te iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu